Warszawa

Internauci ocenili popularne modowe marki!

31 października 2013, 09:54
Na podstawie badania uzyskano wyniki dot. marek najchętniej omawianych w sieci. Pośród 160 644 wzmianek, najcześciej pojawiającymi się markami w dyskusji był H&M, który pojawił się w 36% analizowanych komentarzy internautów, Zara w 27%, a już mniejszy udział miał Reserved – 12%. Treści publikowane na temat pozostałych firm odzieżowych poddanych analizie uzyskały wynik poniżej 10%.
Na podstawie badania uzyskano wyniki dot. marek najchętniej omawianych w sieci. Pośród 160 644 wzmianek, najcześciej pojawiającymi się markami w dyskusji był H&M, który pojawił się w 36% analizowanych komentarzy internautów, Zara w 27%, a już mniejszy udział miał Reserved – 12%. Treści publikowane na temat pozostałych firm odzieżowych poddanych analizie uzyskały wynik poniżej 10%. / Media
Replise Poland przygotowało raport dotyczący treści publikowanych na temat 11 marek odzieżowych w okresie od stycznia do czerwca 2013 roku. Z raportu wynika, że najlepsze zdanie internauci mają o Mohito – ta marka uzyskała 40% pozytywnych komentarzy. Kolejną marką w rankingu był Tatuum z 39% oraz Reserved – 34% pozytywnymi wypowiedziami. Natomiast najczęściej komentowaną firmą był H&M, którego dotyczyła ponad 1/3 z pośród wszystkich wzmianek na temat marek odzieżowych.
Tematy:
moda mężczyzna Marki odzież styl internet

Komentarze(1)

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
  • hanka
    2013-11-23 14:58:29
    znane marki-a w srodku na wiekszosci rzeczy na malej metce napis "made in China"
    0

Zobacz więcej