Balotelli, jako osoba będąca w centrum uwagi mediów, pierwszy raz założył buty PUMA w zeszłym tygodniu podczas meczu AC Milan przeciwko AS Roma, a ponownie podczas niedzielnych derbów Mediolanu. Model PUMA evoPOWER Stampa FG pojawił się we wszystkich nagłówkach wiadomości, które na nowo zdefiniowały karierę piłkarza.

Media

Kontrakt z Mario Balotellim jest kluczowym projektem dla PUMY, cennym kapitałem marki oraz priorytetowym elementem komunikacji związanej z futbolem w najbliższych latach. Wieloletnie partnerstwo PUMY i FIGC (Włoska Federacja Piłki Nożnej) jest kolejnym strategicznym punktem, który odegra dla Reprezentacji Włoch znaczącą rolę.

O nowej współpracy z PUMĄ, Mario Balotelli powiedział: Dla mnie to świetny ruch. Od początku rozmów, które prowadziłem z PUMĄ, było dla mnie jasne, że rozumieją mnie, moje ambicje i cele sportowe. Wprowadzenie produktu i jego plany marketingowe są bardzo ekscytujące i będę dumny uczestnicząc w tym projekcie. Wsparcie PUMY wobec włoskiej reprezentacji narodowej było kolejnym argumentem przemawiającym za podpisaniem kontraktu i jestem pewien, że przyszłe lata dostarczą wszystkim wiele sukcesów.

Media

Björn Gulden, CEO w PUMA skomentował: Mario Balotelli jest światowej klasy piłkarzem, który stał się kluczowym ambasadorem marki dzięki swojej pasji, szybkości, poświęceniu i sile, sprawiając, że idealnie pasuje do naszej marki. Mistrzostwa Świata w Brazylii i rok 2014 są niezwykle ważne dla PUMY. Mario uzupełniając nasze silne portfolio marketingu sportowego, wesprze nową misję marki „Forever Faster”, która będzie miała znaczący wpływ dla PUMY.