Wszystkie nasze produkty są wykonane z wykładziny PCV z motywem drewna, które robimy w stu procentach samodzielnie w niedużym nakładzie, dlatego też bardzo wyróżniają się one na rynku torebek i pokrowców produkowanych masowo w wielkich fabrykach, wypełnionych po dach maszynami, które zastępują pracę ludzi – tłumaczy Gutowska.

Media

Twórcy starają się być samowystarczalni. Sami projektują każdy model, produkują go, następnie wykonują zdjęcia i wystawiają produkty na sprzedaż, np. podczas targów. Dzięki temu nie tylko obniżają koszty, ale też towarzyszą swoim produktom na każdym etapie, a na koniec mają bezpośredni kontakt z klientami.

Media

Na początku wiele czasu zajmowało znalezienie odpowiednich materiałów, dobranie odpowiednich odcieni i faktur. Potem przyszedł czas na prototypy, które pomogły wypracować jak najwyższą jakość wykonania.

Media

Zanim zaczęliśmy sprzedawać produkty Polish Koperte, pojawialiśmy się z naszymi dodatkami tu i ówdzie – opowiada producentka. Zaskakujące dla nas było duże zainteresowanie, i to ono motywowało nas do dalszych działań. Tak już zostało. Każda kolejna osoba, która zainteresuje się naszym projektem, jest dla nas bodźcem do wzmożonego działania. Teraz chcielibyśmy, aby nasze produkty stały się rozpoznawalne na ulicach miast.