Prezerwatywy jednego z najbardziej ekskluzywnych, francuskich domów mody, miały kosztować 68 dolarów za sztukę i ta cena wcale nie odstraszyła pożądających drogich marek klientów. Problem w tym, że lateksowy produkt okazał się nie nowym pomysłem Marca Jacobsa, ale żartem artystycznym.

 
>>> Jegostrona.pl na Facebooku – polub i bądź na bieżąco >>>   
 

Stoi za nim gruziński architekt Irakli Kiziria, który razem ze studiem Design Provocation stworzył prezerwatywy na Światowy Dzień Walki z AIDS w grudniu.

"Wiem, że koncern LVMH wspiera wiele fundacji i grup badawczych zajmujących się zdrowiem publicznym, stworzyłem produkt, który mógłby pomóc w zbieraniu środków na rzecz walki z AIDS" - powiedział Kiziria.

  

  
Choć markowe kondomy do sklepów nie trafiły, stały się prawdziwą sensacją internetu po tym, jak ich zdjęcie opublikował portal Huffington Post. Hasło "Louis Vuitton Condoms" stało się też w krótkim czasie niezwykle popularne na Twitterze. Może to w ten sposób Louis Vuitton da się namówić na wzbogacenie swojej oferty...