Jest to jedyne miejsce w Polsce, w którym Piper-Heidsieck serwowany jest z kieliszków-pantofelków z charakterystyczną, czerwoną podeszwą, zaprojektowanych przez Christiana Louboutina.

Kieliszki powstały w ramach wspólnego projektu marki Piper-Heidsieck i Christiana Louboutina "Le Rituel". Nawiązuje on do popularnego we Francji, w latach 80. XIX wieku, rytuału picia szampana z damskiego pantofelka. Z tej okazji Louboutin zaprojektował również oprawę specjalnej edycji szampana Piper-Heidsieck sygnowanej jego nazwiskiem.

Stylowy VIP Room znajduje się w Panorama Bar & Lounge na 40. piętrze hotelu Marriott, dzięki czemu z jego okien obejrzeć można piękną panoramę Warszawy. VIP Room został stworzony przede wszystkim, aby umożliwić gościom celebrowanie ważnych dla nich wydarzeń, w miłej atmosferze i przy najwyższej klasy obsłudze. Każdemu z takich wydarzeń towarzyszy lampka szampana Piper-Heidsieck.

Pomieszczenie przeznaczone jest dla grup nie większych niż 12 osób, dlatego organizowane w nim eventy mają bardzo ekskluzywny charakter.

"Hotel Marriott jest na mapie Warszawy miejscem wyjątkowym. Łączy w sobie prestiż oraz indywidualny, rozpoznawalny styl, czyli cechy bardzo bliskie marce Piper-Heidsieck. Jesteśmy przekonani, że elitarny hotelowy VIP Room jest idealnym miejscem, pasującym do wyjątkowości marki Piper-Heidsieck" - mówi Michał Bitner, Młodszy Kierownik marki Piper-Heidsieck.

Piper-Heidsieck to jeden z najsłynniejszych szampanów świata. Od lat pozostaje oficjalnym napojem festiwalu w Cannes. Swoją renomę i smak Piper-Heidsieck zawdzięcza najlepszym szczepom winogron z położonego w północno-wschodniej Francji regionu Szampanii oraz niecodziennym talentom mistrzów winiarstwa.