Polska marka odzieży dla mężczyzn zaprezentowała we wtorkowy wieczór nowe garnitury, marynarki, spodnie, kurtki, buty, torby, szaliki, rękawice oraz kaszkiety. Pokaz rozpoczął się kilkuminutową wizualizacją komputerową. Pod wielkim białym namiotem wybudowano atrapę dworku, na której wyświetlano zdjęcia przedstawiające mężczyzn na tle jesiennej pogody. Po tym krótkim przedstawieniu modele wyszli na wybieg.

Propozycja Vistuli na nowy sezon wzbudziła owacje wśród przybyłych gości.

"Ten pokaz został zrobiony z przepiękną wizualizacją. Ta kolekcja jest niezwykle nowoczesna. Propozycja każualowa (szykowna, ale na dzień - PAP Life) i elegancka. Mnie się szczególnie podobały stroje weekendowe. Przebojem są garnitury w kratkę. Myślę, że panom się spodobają" - powiedziała PAP Life Katarzyna Niezgoda, szefowa marki odzieżowej Deni Cler. "Moda ma ogromne znaczenie dla każdego z nas. Propozycja Vistuli jest bogata i myślę, że każdy z panów znajdzie tam coś dla siebie" - dodała.


Także Kinga Rusin była pod wrażeniem kolekcji. Najbardziej podobały się jej buty z ... niebieskimi podeszwami. "Ręce składają się do braw, że polscy projektanci podążają za światowymi trendami, że nie idziemy ku ulubionym strojom Polaków, czyli komunijnym garniturom. W tym pokazie było bardzo dużo ekstrawagancji w krojach no i niebieskie podeszwy w butach..." - powiedziała PAP Life znana prezenterka.

"Ta kolekcja przeznaczona jest dla mężczyzn, którzy choć trochę interesują się modą i wiedzą, że obciachem nie jest wyjście w za krótkich spodniach, tylko w za długich i że spodnie muszą być wąskie, a marynarka musi mieć krótkie rękawy. Nie jest to typowa moda dla menadżera dużej korporacji. Raczej nastawiona jest na młodych gniewnych" - dodała Rusin.


Obie panie przyznały także, że mężczyzna musi być elegancki. "Mężczyzna powinien być zadbany, mieć swój styl i czuć się w tym dobrze. Nie powinien być przebrany tylko ubrany" - podsumowała Katarzyna Niezgoda.

PAP/EPA