Była sensacją 2012 roku: Krągła i bardzo kobieca Upton
1 Nim Kate spróbowała sił w modelingu, była utalentowanym sportowcem. Znakomicie jeździła konno - trzykrotnie wygrała międzynarodowe zawody jeździeckie dla młodzieży. Jako szesnastolatka zdecydowała jednak, że spróbuje sił w modzie. Wychowana na Florydzie Kate podpisała swój pierwszy kontrakt z filią agencji Elite w Miami. Wkrótce potem przeniosła się do Nowego Jorku, którą jest Mekką dla wszystkich modelek.

Shutterstock
2 Jej kariera nabrała rozpędu dzięki sesjom zdjęciowym w "Sports Illustrated". Chociaż jest to czasopismo o tematyce sportowej, pojawienie się na jego łamach jest dla każdej modelki wielkim wyróżnieniem. Największym zainteresowaniem cieszy się wydawany raz do roku specjalny numer "Sports Illustrated" - "Swimsuit Issue". Zawiera on zdjęcia modelek w strojach kąpielowych, które pozują na tle egzotycznych krajobrazów. Upton pojawiła się na okładce tegorocznej edycji. W poprzednim wydaniu "Swimsuit Issue" była jedną z modelek zdobiących wnętrze magazynu.

AP / Evan Agostini
3 Upton nie można zaliczyć do typowych modelek "plus size", do których kiedyś należały Crystal Renn czy Sophie Dahl. Amerykanka ma wydatny biust, niezbyt wąską talię, zaokrąglone biodra i miękką linię brzucha. Bardziej przypomina szczupłą, ale posiadającej duże piersi, Larę Stone.

Newspix
4 Jasnowłosa piękność, która zaczynała od prezentowania strojów kąpielowych, ku zaskoczeniu wielu, w 2012 roku zaliczyła w branży spory awans. Wydawało się, że przez najbliższą dekadę będzie pozować w kusych strojach i uśmiechać się z okładek magazynów dla panów. Tymczasem upomniał się o nią świat wielkiej mody. Za sensację uznano, gdy pojawiła się w numerze amerykańskiego "Vogue'a". To niejedyna "biblia mody", w której swoimi wdziękami chwaliła się Upton. 20-letnia modelka pozowała też dla hiszpańskiej, włoskiej i niemieckiej edycji magazynu. Innymi tytułami, które ustawiły się w kolejce do Upton były "Harper's Bazaar", "V", czy "Muse".

Shutterstock
5 W sesjach dla ekskluzywnych kobiecych magazynów Kate bynajmniej nie nosi grzecznych garsonek. Po części jest dalej sobą. Fotografowie eksponują jej seksapil, a styliści podsuwają kolejne skąpe kreacje.

AP / Peter Kramer
6 Teraz Upton czeka na duże kontrakty reklamowe. Jej seksapil do celów marketingowych wykorzystały już m.in. Victoria's Secret i Guess

Media
7

Media
Komentarze(6)
Pokaż:
NajnowszePopularneNajstarszeNie to co ociosane tułowia i wściekłe ryje wyłażące spod moherowych beretów.
Tak piękna i zgrabna, nie te chude chłopięce wieszaki gejowskich projektantów. A propos jak tam twój kolega Biedroń, już cię sPOżytkował?