Warszawa

"Miałam tylko 2 facetów", czyli najczęstsze kobiece kłamstwa

9 września 2012, 09:36
Oto lista największych kobiecych kłamstw, na które nabierają się mężczyźni
Oto lista największych kobiecych kłamstw, na które nabierają się mężczyźni / Shutterstock
Tolerują tylko białe kłamstwa, natomiast same kłamią jak z nut. Mijanie się z prawdą jest wręcz wpisane w kobiecą naturę. Potwierdzają to nawet naukowcy PAN w Warszawie, którzy udowodnili, że to właśnie z ust płci piękniej kłamstwa padają częściej. Zobacz galerię!

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję

Tematy:
miłość kobieta kłamstwo związek facet zdrada oszustwo

Powiązane

Komentarze(8)

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
  • Małgosia
    2012-09-09 15:40:09
    Moja dziewczyna też mnie zapewnia, że przede mną miała tylko dwóch facetów. Nie jestem zazdrosna, bo co to za zdrada - z facetami?...
    0
  • heha
    2012-09-10 04:10:24
    najsmieszniejsze że każdy chciałbybyć pierwszym i jedynym
    0
  • PO.....porabani
    2012-09-15 04:06:15
    I obydwaj z PO !!! SUKCES
    0
  • BOLEK
    2012-09-09 10:33:05
    WSZYSTKO SIE ZGADZA CHODZI O OSTATNI TYDZIEN
    0
  • ewicz
    2012-09-09 11:06:05
    Od dziś wchodzi nowy termin - białe kłamstwo. Juz mozna kłamać. Tak jak mozna już mówić przyszłem i przechodzić z partii do partii.
    0
  • satyr
    2012-09-09 23:09:54
    Miałem 100 facetek (kobiet) na które się "spuściłem" (na ekranie telewizora,komputera,obrazkach itd...).
    I tak nie dorównam "Abrahamowi" z Biblii,- miał ich 1000 (kobiet).
    0
  • do:~satyr
    2012-09-16 11:15:46
    A moze ten... Mohamed, Abraham, albo inny bibliny SZANOWAL kobiety z ktorymi spal?
    Jesli ktos pisze o "spuszczaniu" jest dla mnie ZEREM ( jako czlowiek i mezczyzna), BUCEM i OCHYDA. RZYGAC mi sie chce facet.
    Pozdrowienia dla mamusi- wychowala kretyna !
    ( a moze twoj ojciec tez sie tylko w nia " spuscil"?)
    0
  • rada szanowac
    2012-10-26 14:57:10
    "satyr" to ty zadnej nie ruchales??? Nawet cioci... Bo ze 100 "miales" spuszczajac sie na fotki i walac przy TV. Czlowieku ja taki bylem do 17. ale sie zmienilem i powiem tylko ze kobiete ktora ma "serce" powinno sie szanowac chociaz ona tez mogla miec z "10 facetow" jak i ja dziewczat-przed slubem!
    0

Zobacz więcej