Lepiej późno niż później... Celine Dion rozebrana

Wydawać by się mogło, że czasopismo "V magazine" gustuje wyłącznie w dojrzałych kobietach. Ostatnio pisaliśmy o gorącej Nicole Kidman na okładce magazynu, tym razem prezentujemy rozbierane zdjęcia Celine Dion, również opublikowane przez wydawców w najnowszym numerze. Nie często mieliśmy okazję oglądać podobne fotografie artystki!
Tematy:
młodość piosenkarka zdjęcia erotyka Celine Dion

Komentarze (13)

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów .
  • robi
    2016-02-21 07:56
    Widocznie Hania jej zazdroscisz bo co tam okropnego widzisz chyba ogladalas swoje zdjecia
    0
    zgłoś
  • kwasek
    2013-01-22 10:26
    Przecież tak naprawdę Celine nic nie pokazała ... plecy i ładne nogi ... odnosząc się do komentarza majki, Celine wydaje płyty nadal koncertuje i robi wielkie show więc teoria z końcem muzycznych pomysłów jest dość mało trafna. Mnie też te fotki zaskoczyły ale nie zbulwersowały bo nic na nich takiego nie ma !!
    0
    zgłoś
  • doktor_jaj_szczur
    2012-11-02 15:21
    a niech se toto sarkozy vel sperma-kozy oglądo, a fuj...
    0
    zgłoś
  • mklik
    2012-10-03 13:26
    Spoko 8-) Fajna laska 8-)
    0
    zgłoś
  • Hania
    2012-09-03 07:38
    Wyglada na tych zdjaciach okropnie i nikt mi nie powie ze to nie prawda
    2
    zgłoś
  • bez jadu
    2012-09-02 00:05
    Kocham jej glos i kocham ja wyglada pieknie.
    0
    zgłoś
  • majka
    2012-08-28 13:16
    Szanowałam ją zawsze, nigdy nie sądziłam, że kiedyś osiągnie poziom Dody Czyżby pomysły muzyczne się wyczerpały? Jestem bardzo rozczarowana, nie mogę zrozumieć, dlaczego to zrobiła . Jest piękna przez swój głos, po co zniszczył to wszystko..
    0
    zgłoś
  • Magda
    2012-08-28 12:52
    Zarąbiste foty, wygląda pięknie. Jak się ma ciało lepsze niż większość 20 latek, to takie sesje są moim zdaniem wskazane!

    Co do wypowiedzi niejakiej "kingi" - piszesz, że ona jest szpetna, a swoje odbicie w lustrze kiedyś widziałaś?! zazdrość nie jest dobrą cechą, proponuje najpierw zająć się sobą, a później komentować wygląd innych...twoja wypowiedź jest żałosna i świadczy tylko o Twojej niskiej samoocenie
    0
    zgłoś
  • kinga
    2012-08-27 18:07
    szpetna jak cholera
    1
    zgłoś
  • Esteta
    2012-08-27 18:06
    Moze to ilepiej, ze nie pokazala sie nago...
    0
    zgłoś
  • brrr
    2012-08-27 14:55
    przedostatnie zdjęcie jest straszne...
    0
    zgłoś
  • Spoxman
    2012-08-27 14:50
    Jakie rozbierane???
    0
    zgłoś
  • gerry5
    2012-08-27 14:13
    satanistka sprawdźcie
    0
    zgłoś

Zobacz więcej