Od 1863 roku MARTINI® stanowi synonim „Gioia di Vivere” czyli radości życia, wypełnionej stylem, pasją i chęcią do uchwycenia z niego jak najwięcej. Włoska mentalność, którą marka emanuje do dnia dzisiejszego, to siła MARTINI® na całym świecie.

Świętując 150-lecie marki MARTINI®, jesteśmy przede wszystkim dumni z tego, że nasza globalna ikona pomogła w tworzeniu i podkreślaniu celebracji życia każdego dnia – mówi Facundo L. Bacardi, prezes Bacardi Limited. Odzwierciedlając bogatą historię MARTINI®, z przyjemnością będziemy dalej promować tego wyjątkowego ducha marki, aby utrwalić go w życiu naszych konsumentów na całym świecie.

Produkty MARTINI® powstają wyłącznie z najlepszych składników, gdyż jest to gwarancja wyjątkowego smaku, o czym już od 150 lat przekonują się konsumenci z całego świata. Troska o odpowiednią jakość i produkty z najwyższej półki sprawiają, że marka nadal przyciąga ogromną uwagę i generuje wzrost sprzedaży – tłumaczy Ed Shirley, prezes Bacardi Limited.

Każdego roku nowe pokolenia zakochują się w niezwykłym smaku wermutów MARTINI® i włoskich winach musujących, które tworzą idealną kombinację w koktajlach lub doskonale smakują serwowane po prostu na lodzie. W tym roku obchodzimy 150-lecie marki, dlatego też pragniemy zachęcić konsumentów do aktywnego sięgania po własne szczęście i przeżywania niezapomnianych chwil z MARTINI®.

Kultowa, rozpoznawalna na całym świecie marka MARTINI® została założona w 1863r. we włoskim Pessione przez znawcę wina, Alessandro MARTINI® i zielarza, Luigi Rossi. Firma rozpoczęła działalność od produkcji wermutów, by następnie zająć się także włoskimi winami musującymi. Wkrótce produkty z logo MARTINI® zyskały międzynarodowe uznanie, którym cieszą się do dzisiaj. Wszystko to za sprawą wyrafinowanego smaku, którego gwarancją są ściśle strzeżone receptury, znane tylko czterem mistrzom MARTINI® – MARTINI® Master Blenders. Każda receptura zapewnia idealnie zbalansowany smak, dzięki ponad 40-składnikowej kombinacji aromatycznych ziół, pachnących kwiatów, egzotycznych owoców, korzeni czy przypraw.

Bacardi, rodzinna firma, która również niedawno obchodziła swoje 150-lecie, nabyła grupę Martini & Rossi w 1993 roku. Był to punkt zwrotny w historii firmy, który pozwolił podwoić jej wielkość. Dzięki temu posunięciu firma stała się jednym z największych na świecie producentów napojów alkoholowych typu premium.