Warszawa

Kobieta-wąż! "Zgina się" w zaskakujących miejscach...

8 września 2013, 11:23
Facebook
Zlata (Julia Guenthel), rosyjska gimnastyczka odkryła swój niezwykły talent w wieku czterech lat. Po okresie nauki w szkole cyrkowej rozpoczęła karierę sceniczną. „Najbardziej giętka kobieta świata” rozgrzewa swoimi występami mężczyzn na całym świecie. Zobacz zdjęcia!

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Tematy:
zdjęcia lateks erotyka gimnastyczka Zlata

Komentarze (15)

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów .
  • Basia
    2013-09-10 03:13
    Re bono
    bono, jak ci przyp... to zabarwisz sie na czerwono.
    0
    zgłoś
  • mleczko
    2013-09-09 22:38
    My ze śwagrem nie takie rzeczy robili po pijaku!
    0
    zgłoś
  • lubieżnik
    2013-09-09 09:05
    Panowie, jeśli myślicie o tym samym co ja, to wcale się nie dziwię.
    0
    zgłoś
  • matoly do stodoly
    2013-09-09 03:13
    Jest tu kilka matolow co jeszcze maja zielono w dziubach.
    0
    zgłoś
  • krzywy
    2013-09-08 23:51
    ona jest POGIĘTA
    0
    zgłoś
  • bono
    2013-09-08 23:46
    Re Basia
    To wspaniale
    Wiec pocaluj sie w cztery litery
    0
    zgłoś
  • Basia
    2013-09-08 22:00
    JA TEZ TAK POTRAFIE.
    0
    zgłoś
  • bender
    2013-09-08 20:19
    Kalendarz do ściągnięcia, LINK: u.to/i1XRAw
    0
    zgłoś
  • fotograf
    2013-09-08 20:18
    Tutaj o wiele lepsze dziewczyny w sesjach najlepszych fotografów, LINK: u.to/i1XRAw
    0
    zgłoś
  • vh
    2013-09-08 19:49
    Przede wszystkim ladna dziewczyna.
    0
    zgłoś
  • strun
    2013-09-08 18:39
    Powiedzenie o pocałowaniu się w d... nabiera u tej pani pełnego wyrazu.
    0
    zgłoś
  • bono
    2013-09-08 14:59
    Podaje typ dla kobiet, ktorym nie powiodlo sie z mezczyznami. Drogie panie, troche cwiczen a i minetka wejdzie do katalogu czynnosci samoobslugowych.
    Polecam
    0
    zgłoś
  • żart
    2013-09-08 13:57
    Tak się zgina, dziub "pingwina"- powiedzonko.
    Widziałem "jogów" zginających się "lepiej".
    Należy "ćwiczyć" od urodzenia- oto "tajemnica" (wiary).
    0
    zgłoś
  • zozon
    2013-09-08 13:27
    Moze nie wypada ale z taka sie fajnie kochac,zrobila "petle" ale zas mozna ja w usta calowac
    0
    zgłoś
  • :D
    2013-09-08 12:02
    jeszcze kawałek i mogłaby sobie minetę zrobić XD
    0
    zgłoś

Zobacz więcej