Reklama nie jest nowa, bowiem koncern opublikował ją w 2013 roku. W Polsce jednak zyskała popularność dopiero teraz, ponieważ dla wielu jest doskonałym przykładem tego, jak powinno się promować macierzyństwo. Poczucie humoru, dystans i pokazanie, że bycie rodzicem to sprawa nie tylko kobiety, ale i mężczyzny. Tego wszystkiego właśnie zabrakło w spotach Fundacji Mamy i Taty "Nie zdążyłam zostać matką", które zamiast na pozytywnym przykładzie, skupiły się na straszeniu kobiet i wywieraniu na nich presji.
W ostatnim czasie w mediach sporo zamieszania narobiła kampania, mająca na celu nakłanianie kobiet, by nie odkładały macierzyństwa w czasie. Niestety spoty tej akcji wywołały skutek odwrotny od zamierzonego, bowiem wiele kobiet poczuło się nimi urażonych. Jako przykład idealnego spotu promującego macierzyństwo, internauci podają zaś reklamę Coca Cola Life.
Reklama
Reklama
Reklama