Rozzłościli klienta, a on zdemolował im salon

Choć zdawać by się mogło, że w dzisiejszych czasach ostrej konkurencji motto "klient nasz pan" przyświeca każdej firmie, wciąż na własnej skórze przekonujemy się, że to nie prawda. Zobaczcie, jak może skończyć się igranie z cierpliwością klienta. Ten zdenerwowany mężczyzna kompletnie zdemolował salon T-Mobile w Manchesterze. Jak często macie ochotę zrobić coś takiego na poczcie lub w innym urzędzie?

wróć do artykułu
  • ~das
    (2012-07-03 13:29)
    ale próbował Pan wyjaśniać sytuację? Rozumiem, że wychodzi na to ze wszyscy są nieuczciwi? Ja myślę że facet nie aktywował pakietu roamingowego i pojechał np. do Tunezji serwując do woli, a potem zdziwiony rachunkiem.
  • ~vh
    (2012-07-03 12:34)
    No coz... chyba mu sie nie dziwie - T-Mobile oszukuje (nie wnikam czy taka jest strategia bizesnowa firmy czy moze to kwestia jakosci pracownikow i salonow stowarzyszonych) - ja na oszustwach T-Mobile stracilem ok 200zl i pewnie do konca tego tygodnia strace koljne 50 - po prostu nieuczciwa firma.

    Do grona nieuczciwych firm zaliczam tez Netie, TPSA (czyli Orange) i Plusa.