Inne
Reklama
Inne
Inne
Inne

Kampania nosi nazwę "Heal that heels" i ma uświadamiać noszącym piętnastocentymetrowe szpile kobietom, jak wielką krzywdę robią swoim kręgosłupom. Nie wiadomo dlaczego uznały, że do swoich tez przekonają wizerunkiem odzianej w lateksowe, seksowne wdzianko Kelly Brook, na której nogach widzimy ni mniej ni więcej marzenie niejednej z nas - czarne szpile od Louboutina. Gwiazda pozuje, siedząc na wielkim bucie na obcasie (czerwona podeszwa zdradza, że organizacja największy żal ma do Louboutina właśnie), używając obuwia jako słuchawki telefonu, prezentując seksowne czerwone cacka.

Miało więc być pięknie, a wyszło jak zwykle. Kiedy menedżerowie i spece od reklamy nauczą sie, że nie wszystko da sie sprzedać seksem?
____________________________________

NIE PRZEGAP:
>>> Ta gwiazda rozebrała się dla innych kobiet
>>> Kobiety, marsz do walki z rakiem!