18-letnia Pixie Geldof poszła w ślady swojej starszej siostry, 19-letniej Peaches, która w ubiegłym roku była bohaterką poprzedniej kampanii "Agenta". Pixie reklamuje bieliznę na okres wiosna/lato z kolekcji "Pan i świątynia dziewic", inspirowanej mitologią grecką i pogańskim kultem lubieżnego bożka Pana. W przeciwieństwie do wyzywającej bielizny o intensywnych kolorach reklamowanej przez starszą siostrę, gorsety i kostiumy Pixie są romantyczne, blade i pastelowe.
>>> Zobacz rozebrane córki Roda Stewarta, Ronniego Wooda i Boba Geldofa
"Pan i dziewice" to już trzecia odsłona z serii tematycznych kampanii "Agenta". Pierwszą, której twarzą była Peaches, zainspirowały czarownice, drugą - piratki, czwartą zaś, planowaną na późną wiosnę, będą promować "rozpustne damy na pikniku". Do swoich reklam brytyjski producent bielizny od lat zaprasza największe gwiazdy. Dotąd pozowały w nich m.in. Kylie Minogue, Kate Moss, Maggie Gyllenhaal i Helena Christensen.