Najświeższa reklama magazynu "Humo" sugeruje, że sięgnięcie po tę gazetę może mieć bardzo poważne skutki - tak głosi hasło reklamowe. Nieco gorzej jest już z jego realizacją. Marketingowcy postanowili nieco zszokować i do reklamy użyli ważnych symboli. Oczywiście potraktowali temat bardzo obrazoburczo.
I tak zmasakrowany nos Michaela Jacksona to wynik zainteresowania lekarzy artykułem, złapanie Saddama Husseina spowodowane było nieuwagą zaczytanego dyktatora, którego zaskoczyli amerykańscy żołnierze, a tragedia w World Trade Center - jak nietrudno się domyślić - jest efektem zgłębiania przez obydwu pilotów samolotu tekstu w "Humo".
Czarny humor ma wielu fanów, widać to po niesłabnącym zainteresowaniu twórczością grupy Monty Python. Reklamom magazynu "Humo" także nie brakuje kreatywnego podejścia do tematu i z pewnością są bardzo pomysłowe. Czy jednak wykorzystywanie w ten sposób problemów Jacksona i tragedii tysięcy ludzi, którzy zginęli lub stracili kogoś 11 września 2001, mieści się w granicach dobrego smaku? Oceńcie sami po obejrzeniu zdjęć.
Wiadomo, że na śmierci Michaela Jacksona można świetnie zarobić. Pierwsza fala zainteresowania odejściem Króla Pop już minęła, więc teraz czerpanie korzyści z jego wizerunku wymaga więcej zaangażowania. Belgowie wykazali się pomysłowością, ale chyba zabrakło im dobrego smaku… Szczególnie że na Jacksonie nie poprzestali i wyśmiali także kilka tysięcy ofiar zamachu na World Trade Center.
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję
Reklama
Reklama
Reklama