Inne
Inne

Najświeższa reklama magazynu "Humo" sugeruje, że sięgnięcie po tę gazetę może mieć bardzo poważne skutki - tak głosi hasło reklamowe. Nieco gorzej jest już z jego realizacją. Marketingowcy postanowili nieco zszokować i do reklamy użyli ważnych symboli. Oczywiście potraktowali temat bardzo obrazoburczo.

I tak zmasakrowany nos Michaela Jacksona to wynik zainteresowania lekarzy artykułem, złapanie Saddama Husseina spowodowane było nieuwagą zaczytanego dyktatora, którego zaskoczyli amerykańscy żołnierze, a tragedia w World Trade Center - jak nietrudno się domyślić - jest efektem zgłębiania przez obydwu pilotów samolotu tekstu w "Humo".

Czarny humor ma wielu fanów, widać to po niesłabnącym zainteresowaniu twórczością grupy Monty Python. Reklamom magazynu "Humo" także nie brakuje kreatywnego podejścia do tematu i z pewnością są bardzo pomysłowe. Czy jednak wykorzystywanie w ten sposób problemów Jacksona i tragedii tysięcy ludzi, którzy zginęli lub stracili kogoś 11 września 2001, mieści się w granicach dobrego smaku? Oceńcie sami po obejrzeniu zdjęć.