P4, operator sieci komórkowej Play, z okazji zbliżających się walentynek przygotował kampanię reklamową "1000 miłosnych impulsów w Playu". Każdy, kto w czasie trwania promocji kupi abonament w Playu, otrzyma bonus w postaci 500 minut dla siebie i drugie 500 minut dla wybranej osoby.

Reklama

Reklama, która pojawi się w prasie i internecie przedstawia różnokolorowe serce. Gdy jednak przyjrzeć mu się z bliska, widać, że serce złożone jest z kilkudziesięciu sylwetek ludzików w niedwuznacznych pozach rodem z kamasutry. "Jesteśmy odważną marką, przełamujemy konwencje" - tłumaczy DZIENNIKOWI rzecznik Play Marcin Gruszka. "Nie chcemy szokować. To nasz sposób na odlukrowanie tego plastikowego i sztucznego święta, jakim są Walentynki. Poza tym reklama pojawi się w pismach, które czytają dorośli ludzie" - dodaje.

Play słynie z kontrowersyjnych reklam. Ostatnio wzburzenie wywołała kampania, w której na billboardach pokazano wizerunek Che Guevary w czapce św Mikołaja.