Choć nie sposób ulec wrażeniu, że firma CBS Consumer Products (zajmująca się promocją tytułu i marki "Star Trek") chwyta się zaskakujących pomysłów, by zarobić, to nowy produkt z pewnością znajdzie amatorów. "Tiberius," "Pon Farr" i "Red Shirt" to perfumy, które trafią do sprzedaży tej wiosny. Zapach, wygląd flakonu i cena żadnego nie jest jeszcze znana. Wiadomo jednak, że oprócz nich CBS szykuje całą serię gadżetów poświęconych "Star Trek", m.in. wersję gier monopol i Scrabble, biżuterię, kurtki, a nawet... solniczki i pieprzniczki.

Reklama

Kuriozalne pomysły są przygotowaniem do wejścia do kin długo oczekiwanego przez fanów nowego filmu. Nakręcony przez J.J. Abramsa obraz opowiadający wcześniejsze przygody kapitana Jamesa T. Kirka i załogi Enterprise będzie miał premierę już w maju.