Rampage (czyli ang. "szaleństwo") należy do koncernu Iconix Brand Group, tej samej, która kontroluje również elegancką markę Badgley Mischka oraz hip-hopową Rocawear stworzoną przez Jaya-Z. Seksowna Gisele to dla Rampage już druga zagraniczna piękność, która zdecydowała się użyć swojego wdzięku do reklamowania firmowych kreacji. Wcześniej była to Czeszka Petra Nemcova.

Reklama

"Gisele odzwierciedla typową kobietę Rampage, jest piękna, seksowna i niezależna" - chwalił modelkę rzecznik firmy. Sesja z jej udziałem odbyła się w Beverly Hills, a fotografował ją Mario Sorrenti, który współpracuje z magazynem "Vogue" i markami Calvin Klein, Lancome i Benetton.

Ta kampania to jednak dla Gisele dopiero rozgrzewka przed kolejnym pracowitym rokiem, oprócz Rampage będzie również twarzą kolejnych reklam Christiana Diora, Versace i producenta dżinsów True Religion. Ile na tym zarobi, na razie jeszcze nie wiadomo.

Zobacz efekty sesji

p

Reklama

>>> Podejrzyj Gisele i ekipę Rampage przy pracy