PETA nie cofnie się przed niczym, co mogłoby pomóc tej organizacji udowodnić jej racje. Kolejne kampanie są mniej lub bardziej kontrowersyjne, nigdy jednak nie przechodzą bez echa.
Organizacja walcząca o prawa zwierząt nie widzi nic niestosownego w sprzedawaniu swoich haseł, wykorzystując do tego celu rozebrane kobiety. Ich najnowszy spot reklamujący wegetarianizm pokazuje, że jeśli zrezygnujesz z mięsa, twoje życie erotyczne będzie wyglądało tak jak na filmie.
p
No cóż, wizja to nawet obiecująca... Luksusowe apartamenty, seksowne kobiety. Dziewczyny powoli ściągają stroje i zaczynają zabawiać się warzywami. Brokuły jeszcze nigdy nie wyglądały na tak seksowne!
Jednak zestawienie warzyw z erotyką nie spodobało się szefom amerykańskich stacji telewizyjnych, którzy odmówili wpuszczenia filmiku na antenę, uznając go za zbyt kontrowersyjny.
W sieci jednak reklama ma się dobrze i bije rekordy popularności. Jej przekaz jest wyłożony bez ogródek. Z ekranu krzyczy do nas napis: "Wegetarianie mają lepszy seks! Przejdź na wegetarianizm!".
Szkoda tylko, że PETA dba o zwierzęta, ale nie dba o kobiety. Sposób, w jaki tym razem wykorzystała kobiece ciało, niczym nie różni się od reklam telefonów czy samochodów.
Może i jest to skuteczny sposób na promocję wegetarianizmu, ale czy na pewno etyczny?