"Adam kontra Miłosz" to nowy program rozrywkowy, w którym śledzimy zmagania pary przyjaciół: Adama i Miłosza. Obaj panowie to nowe twarze w polskiej telewizji. My ich nie znamy, ale oni znają się jak łyse konie. Długoletnia przyjaźń nie przeszkadza im jednak w nieustannej rywalizacji. Adam - gorąca głowa, podejmująca wyzwania, jeszcze zanim się pojawią. Miłosz przeciwnie - ostrożny, sceptyczny i zawsze pełen wątpliwości.
Obydwaj bez scenografii i charakteryzacji, w realiach życia codziennego starają się wykazać własną przewagę nad przeciwnikiem.
Każdego tygodnia bohaterowie programu wyzywają się na pojedynek w coraz dziwaczniejszych konkurencjach. Kto zdobędzie więcej pocałunków? Kto jest lepszym striptizerem? Kto jest szybszym kurierem? Wszystkie chwyty dozwolone, liczy się tylko spryt, dowcip i wdzięk osobisty. Dla przegranego - dotkliwa kara wymyślona przez rywala.
Widzowie będą również mieli wpływ na kształt programu. Na stronie internetowej www.adamkontramilosz.pl będą mogli zgłaszać swoje propozycje zakładów dla Adama i Miłosza.
"Adam kontra Miłosz" jest oparty na formacie kanadyjskim. Bohaterami programu są "dwaj przyjaciele z boiska", Adam Brakowski i Miłosz Strzelczyk. Ich boiskiem jest partytura - obaj są muzykami. Adam gra na skrzypcach i altówce, Miłosz na trąbce i klawiszach. Poznali się w szkole muzycznej, polubili - w pubie. Genetycznie obciążeni sztuką - obaj wyrastali w artystycznych, aktorsko-muzycznych domach. Są młodzi, inteligentni, utalentowani i... na tym podobieństwa się kończą. Poza tym różni ich wszystko - temperament, usposobienie, stosunek do życia.
Jak działa taka kombinacja? Zobaczymy w kolejnych odcinkach nowego programu rozrywkowego "Adam kontra Miłosz". Pierwsza część już 1 października o 22.10 w TV4.
TV4 ma nową propozycję dla widzów - program "Adam kontra Miłosz". Już na początku października zobaczymy pierwsze zmagania dwóch przyjaciół z niecodziennymi wyzwaniami.
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję
Reklama
Reklama
Reklama