Program podróżniczy Martyny Wojciechowskiej jest emitowany w niedziele o godz. 11.00, począwszy od 10 wrześni. Siedem pierwszych odcinków nowej serii śledziło średnio 1,29 mln osób. Przekłada się to na 14,90 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi wirtualenemedia.pl.

Najchętniej oglądany był odcinek z 8 października, który zgromadził przed telewizorami 1,5 mln widzów.

Wyniki oglądalności „Kobiety…” dają TVN pozycję bezkonkurencyjnego lidera wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Drugie miejsce zajmuje Polsat, emitujący w tym czasie filmy familijne (5,82 proc. udziału). Dalej plasują się: TVP2 (głównie dokumenty; 5,17 proc.) oraz TVP1 (audycje misyjne; 4,53 proc.).

Dzień przed emisją w TVN „Kobietę na krańcu świata” można oglądać na antenie Travel Channel - tam śledzi ją średnio 10 tys. osób.