W swoim nowym programie Małgorzata Rozenek, niczym Magda Gessler w "Kuchennych rewolucjach", jeździła po kraju próbując ratować podupadające hotele. Niestety okazało się, że gwiazda TVN w roli ekspertki od hotelarstwa wypadła mało przekonująco, a jej program był szeroko krytykowany nie tylko przez show biznes, ale i branżę hotelarską.

Reklama

>>>Czytaj więcej: Hotelarze krytykują show Rozenek: Program powinien robić fachowiec

Negatywne opinie przełożyły się także na wyniki show. Jak podaje portal wirtualnemedia.pl, "Piekielny hotel" oglądało średnio 1,16 mln widzów. Największą publikę zgromadził pierwszy odcinek, który przyciągnął przed ekrany 1,81 mln osób.

W trakcie emisji "Piekielnego hotelu" (niedziele o godzinie 18.00), stacja TVN przegrywała walkę o widza ze wszystkimi sowimi konkurentami.

Czy po tak chłodnym przyjęciu premierowej serii, stacja TVN zdecyduje się na kontynuację programu z Małgorzatą Rozenek w roli ekspertki od hotelarstwa?

Reklama