Polska wersja popularnego, międzynarodowego formatu prezentuje szalone losy grupy młodych, rozrywkowych ludzi. W drugiej serii programu na uczestników czekają kolejne kluby, wyjazdy i przygody.

Reklama

W związku z ogromnym zainteresowaniem widzów i świetnymi wynikami oglądalności, zdecydowaliśmy się wprowadzić drugi sezon "Warsaw Shore" – mówi Jerzy Dzięgielewski, dyrektor programowy MTV Polska.

Oglądalność pierwszego sezonu "Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy" przebiła wszelkie oczekiwania. Każdej niedzieli przygody 8 młodych imprezowiczów oglądało średnio 178 tys. osób, a najpopularniejsze odcinki (29.12, 19.01 i 1.12) przyciągnęły przed telewizory 2% widzów z grupy 16-49 i 1,2% wśród wszystkich widzów powyżej 4 roku. Był to najlepszy wynik spośród wszystkich programów MTV Polska od momentu notowania wyników oglądalności poszczególnych programów, czyli od 2006 roku.

Ogromne zainteresowanie programem znalazło przełożenie również na ilość fanów w serwisach społecznościowych. Oficjalny profil programu na FB zgromadził już ponad 225 tys. osób, profile poszczególnych uczestników na FB i Twitterze – łącznie ponad 420 tys. fanów. Od stycznia 2014 program emitowany jest również w Niemczech, Szwajcarii, Szwecji, Norwegii, Finlandii, Holandii, Danii i w rejonie Flandrii.

Reklama

Cieszycie się, że "Ekipa z Warszawy" powraca na ekrany?