Stacja TVN proponuje widzom 2. edycję "X Factor". Telewizja Polsat emituje dwa programy tego gatunku: 3. odsłonę "Must be the music" oraz premierową edycję "Tylko taniec. Got to dance". Telewizja Polska zaś kusi muzycznymi pojedynkami w 2. edycji "Bitwy na głosy"

Reklama

Show TVN i TVP2 emitowane jest o tej samej porze, czyli w sobotnie wieczory. Polsat wykorzystał pozostałe dni weekendu i swoje produkcję pokazuje w piątkowe i niedzielne wieczory.

Jak wynika z danych opublikowanych przez portal wirtualnemedia.pl, największą popularnością cieszy się "Must be the music. Tylko muzyka". Program gromadzi przed telewizorami średnio 3,83 mln widzów.

Drugie miejsce zajmuje 2. edycja "X Factor" emitowana przez TVN. Program z Tatianą Okupnik, Kubą Wojewódzkim i Czesławem Mozilem ogląda średnio 3,53 mln osób.

Liderem oglądalności wśród wiosennych talent show jest "Must be the music. Tylko muzyka". Emitowane na antenie Polsatu program gromadzi przed ekranem średnio 3,83 mln widzów. / Polsat
Reklama

Na trzecim miejscu uplasowała się premierowa edycja polsatowskiego "Tylko taniec. Got to dance", której kolejne odcinki przyciągają przed ekrany 3,03 mln widzów.

Po piętach "Must be the music" depcze TVN-owski "X Factor", który co sobotę ogląda średnio 3,53 mln osób. / TVN

Najsłabiej, w badaniach wirtualnemedia.pl wypada produkcja Telewizji Polskiej. Kolejną odsłonę "Bitwy na głosy" z takimi gwiazdami, jak Edyta Górniak i Ryszard Rynkowski ogląda średnio 2,63 mln widzów.

Trzecie miejsce zajęło debiutujące show Polsatu "Tylko taniec. Got to dance", które przyciąga przed telewizory średnio 3,03 mln osób. / Polsat

Nieco inaczej wygląda kwestia dochodowości z reklam. Jak podaje portal wirtualnemedia.pl, najwięcej zysków z reklam wynosi "X Factor". Najmniej dochodowym show jest zaś "Bitwa na głosy".

Najsłabiej w zestawieniu wypada "Bitwa na głosy", którą ogląda średnio 2,63 mln widzów. / TVP