Średnia widownia serialu „M jak miłość” w okresie od 28 sierpnia do 12 września bieżącego roku wyniosła 4,98 mln osób. Przełożyło się to na 32,46 proc. udziału w rynku telewizyjnym - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

Przynajmniej przez minutę każdy z poszczególnych odcinków śledziło 6,08 mln widzów. Odcinek, w którym zmarł Tomek Chodakowski (Andrzej Młynarczyk) oglądało 5,55 mln widzów.

TVP2 w czasie emisji swojej sztandarowej produkcji pozostaje bezkonkurencyjnym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajmuje Polsat, który emituje wówczas głównie filmy fabularne i program „The Brain. Genialny umysł”, osiągając średnio 16,36 proc. udziału. Na podium znajduje się jeszcze TVN z programem „Milionerzy” i serialem „Na Wspólnej” (6,36 proc.).

W listopadzie Dwójka pokaże odcinek, w którym umrze Lucjan Mostowiak grany przez 17 lat przez zmarłego w kwietniu Witolda Pyrkosza.

Serial jest emitowany na antenie TVP2 w poniedziałki i wtorki o godz. 20.40.