Jak podaje portal wirtualnemedia.pl, 7. edycję "Rancza" oglądało o 50 tys. widzów więcej, niż emitowany w ubiegłym roku, 6. sezon serialu. Telewizyjna Jedynka, w trakcie emisji komediowej produkcji była niekwestionowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajmował Polsat, który pokazywał w tym czasie "Tylko muzyka. Got to dance" oraz program kabaretowy.

Reklama

Stacja TVP1 dzięki wpływom z reklam emitowanych przed oraz po kolejnych odcinkach "Rancza", zarobiła 18,9 mln złotych.

Kolejnych odcinków popularnego serialu, widzowie mogą spodziewać się wiosną 2014 roku. Stacja już rozpoczęła bowiem zdjęcia do 8. sezonu. Jednoczenie w mediach pojawiły się plotki, jakoby 8.seria miała zakończyć produkcję "Rancza". Twórcy dotychczas nie zaprzeczyli, ale też nie potwierdzili tych doniesień.