• ~tokaj
    2012-04-24 10:09
    Pani Grodzka i teraz jest prześliczna :)
  • ~bezpośredni
    2012-04-24 09:52
    a rodziców pozwałeś za to, że nazywali ciebie mężczyzną. teraz sam to przyznajesz i to w mediach. Dzięki za dowód nie na to, że jesteś kobietą tylko, że masz problem ze swoja seksualnością czego nawet operacja i sztuczne pompowanie hormonami nie jest w stanie nigdy z mężczyzny zrobić kobiety i odwrotnie.
  • ~sen nocy letniej
    2012-04-25 15:54
    Brawo 'glu'

    taki chlop=baba to marzenie kazdego OBSZCZYMURKA - 'meszczyzny'

    BUHAHAHA
  • ~JESTEM ZA GRODZKA
    2012-04-25 08:35
    szkoda,ze premier nie dba o swoich obywateli tak jak o swoj wyglad,ale faktycznie GRODZKA MA LADNIEJSZE RYSY TWARZY!!!
  • ~glu
    2012-04-24 22:45
    Co za laska ta Grodzka, ojej! Och co za laska!!! Przystojna, wysoka o posturze drwala kandyjskiego, marzenie każdego prawdziwego męszczyzny ! Och co za laska!!!
  • ~Miroslaw 157
    2012-04-24 16:26
    Pan Anna ,byl przystojny ,ale dopiero teraz wyznaczyl nowe standardy urody .Wszystkie kobiety zacznà robic operacje plastyczne zeby ,choc odrobinè zblizyc siè do tego idealu urody.Pan Grodzka powinien zrezygnowac z sejmu i wròcic na wybieg ,by wraz z innymi pièknosciami cieszyc oko.mèskie ..Zenada zamiast leczyc faceta ,puki jeszcze nie jest grozny dla otoczenia utwierdzacie go w jego urojeniach.
  • ~Hania
    2012-04-24 21:33
    To Grodzki nie dał sobie obciąć ku...a ???
  • ~gość
    2012-04-24 11:34
    jako mężczyzna wyglądał dobrze, nawet troche interesujaco (w necie fotki i mały filmik z nim dawniej). Tak więc powinien powrócić do przeszłości, ponieważ teraz to masakra.
  • ~Zuzia Dyndała
    2012-04-24 11:02
    Donku bądż cierpliwy,już jesteś drugi w różowym notesiku Anusi.Ach ta Ania.Januszek z zazdrości wibratorkiem moż dać po ryjku.
  • ~69
    2012-04-24 13:08
    Dać im Wiktora
Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.