Nie pijesz? Zacznij odkładać na Viagrę
Od dawna wiadomo, że przesadne ilości alkoholu nie przysparzają panom sił w łóżku. Jednak to, co powali sprintera, nie musi wcale zaszkodzić długodystansowcom. Na dłuższą metę umiarkowane picie alkoholu nie wydaje się przyczyną zaburzeń erekcji.
- Dobry seks trzeba sobie wybiegać
- Wino z Osamą prosto z Tasmanii
- Kiedy ona nie ma ochoty na seks...
- Problemy z potencją biorą się z lenistwa
- Nowy zapach pożądania zastąpi viagrę?
- Matura bez bólu >>
Pogoda
POLSKA
Środa 2012-05-23

temp. min 8°C max. 31°C
opady:
niewielkie opady
Twoje miasto:
Program TV
Sprawdź program swojej ulubionej stacji:
- Być może jest w stanie nawet przed nimi chronić - przekonuje Kew-Kim Chew z uniwersytetu w Zachodniej Australii, który przebadał anonimowo blisko 2 tysiące Australijczyków. Wyniki badań opublikował Journal of Sexual Medicine.
Po wykluczeniu czynników takich jak wiek, palenie papierosów i choroby serca (są to czynniki największego ryzyka wystąpienia problemów z erekcją) naukowiec i jego zespół otrzymali zaskakujące wyniki: odsetek impotencji był w grupie pijących mężczyzn o 25-30 proc. niższy niż w grupie abstynentów!
Badanie nie wskazuje co prawda, jak alkohol miałby chronić panów przed problemami ze wzwodem, naukowiec jednak podejrzewa, że zbawienny wpływ mogą wywierać przeciwutleniacze zawarte w wielu rodzajach alkoholi. Udowodniono, że czerwone i białe wino chronią przed chorobami serca, a naukowcy przypuszczają, że w przypadku dolegliwości obu tak ważnych narządów może chodzić o jedną i tą samą chorobę.
Czy więc powinnyśmy, zamiast odmawiać naszym panom drinka w obawie przed kolejną niespełnioną nocą, spojrzeć na kieliszek wina w ich dłoni przychylniejszym okiem? Czy ten szlachetny trunek nie stanie się, odpowiednio dawkowany, naszym sprzymierzeńcem w sypialni? Autor badań studzi wszelkie pochopne interpretacje przypominając, że chodzi o bardzo ostrożne i umiarkowane picie: "Byłoby społecznie nieodpowiedzialne twierdzić, że również osoby przesadzające z alkoholem mogą mieć z faktu swojego picia jakiekolwiek korzyści".




















































Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!